* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Uwarunkowania Rynkowe Rozwoju Mikro i Małych Przedsiębiorstw2009-04-06 14:19:03Zakres tematyczny konferencji to:1. zarządzanie innowacjami w mikro i małych przedsiębiorstwach,2. systemy finansowania mikro i małych przedsiębiorstw,3. strategie tworzenia i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw na rynku krajowym oraz międzynarodowym,4. systemy informacji i oceny w mikro i małych przedsiębiorstwach,5. zarządzanie ryzykiem w mikro i małych przedsiębiorstwach. |
![]() |
II Dni Kariery w WSB - konferencja, szkolenia, targi.2009-03-23 12:53:3825 i 26 marca 2009 roku odbędą się w siedzibie WSB przy ul. Sportowej 29 „Targi Pracy 2009” .W trakcie dwudniowej imprezy spośród wszystkich uczestników losowane będą atrakcyjne nagrody: 2 aparaty fotograficzne, 6 odtwarzaczy mp3 i 20 przenośnych pamięci USB. |
![]() |
Warto inwestować w studia i szkolenia2008-08-25 12:38:47Ponad pół miliona osób skorzystało z dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny szkoleń i studiów podyplomowych. Ponad 94 proc. uczestników jest zadowolonych z podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i wysoko ocenia przydatność tego typu projektów. Od uruchomienia pierwszych kursów w 2005 roku do końca czerwca roku bieżącego skorzystało z nich ponad 180 tys. firm, głównie małych i średnich. Łącznie szkoleniami objęto ponad 516 tys. pracowników, z których wielu uzyskuje teraz wyższe zarobki, a część awansowała na wyższe stanowiska. |
![]() |
Szkolenia w Polsce2008-05-06 12:11:47W ciągu ostatnich siedmiu lat podwoiła się liczba osób indywidualnych uczestniczących w kursach i szkoleniach. Szkolenia stały się także normą w polskich dużych firmach: udział w nich bierze aż 90 procent. |
![]() |
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
Szkolenia pracy Grecja - Kos, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.